Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Camilla - 16 oktober 2008 21:18

Japp och nu var det helt klart. Vi har fått pengarna från banken och imorn efter jag har jobbat klart så åker vi och hämtar våran volvo :) Wieeee!

Sen ska vi åka på middag till mina föräldrar som inte vet om att vi köpt bilen och visa den! Ska bli kul att se vad de säger!

Nu är planerna på köket i full gång här hemma. Jag längtar tills vi kan börja riva och får sätta in allt nytt i köket. Men lite mer planering och prisberäkningar behövs först.


Torsdagen i övrigt har gått snabbt. Jag har varit väldigt trött men fick extra energi när jag kom hem och började städa. Sen blev det en mysig kvällspromenad med Kattis och Ozzy. Det var härligt! Senaste måltiderna jag har ätit har jag fått magknip efter. Ingen fruktansvärd smärta men ändå obehagligt. Efter middagen svullnade magen så det såg ut som jag hade gått si så där 5 veckor till eller ngt!

Nu ska jag köra min vanliga stil och gå och lägga mig i sängen och "kolla på tv" vilket betyder att jag tittar på tv:n i ca 10 minuter och sen sover tungt som en gris!

Ovido - Quiz & Flashcards