Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Camilla - 3 oktober 2008 22:06

Här går det att följa hur bebisen ser ut. Just nu mest likt en ailien ;)


http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Camilla&year=2009&month=5&day=21&babycount=1"></param><param%20name="wmode


Alltså min mage är så svullen! Det är så fult! Mina favorit byxor som jag kunnat ha sen jag var typ 14 sitter tight som fan. Men jag tvingar magen att hålla sig i dem ikväll under några timmar. Om några veckor till är det ju helt kört...

Var hemma från jobbet igår och idag och har bara vilat och tittat massor på tv. Jag har Tobbe har varit lite nördiga och hyrt alla 5 harry potter filmerna och glott i streck. Mysigt! Alldelles lagom aktivitet!

Jag har mått så illa. Och har inte alls haft den aptiten jag brukar ha. Mår illa av det mesta. Har olika sug varje dag. Idag var det mest efterlängtade vindruvor! Mums!

De små rackarna finnarna jag fått i ansiktet och på bröstet är inte så vackert. Små och inte så synliga men irriterande när man inte haft så förut! Men det är värt det ;)


Ovido - Quiz & Flashcards